Jippii!! Sain juuri kuulla, että olen läpäissyt C-testin koulussa. Eli D-ryhmään rynnistetään syksyllä. Tällä viikolla en voi vielä mennä, kun on tuo pirun koeviikko. Tulin juuri kirjoitus-kokeesta, vielä olis kuulokoe. Huomenna taitaa olla luetun ymmärtäminen. Sitten perjantaina tallille töihin ja sunnuntaina Suomeen.

Ihanaa, kun näen hevoseni taas pitkästä aikaa. Viimeksi näin Maijan helmikuussa, ja tämä erossa olo syö mua ruton lailla.

Lupasin huomenna mennä ystäväni luo meikkiesittelyyn :( Voi pahus mitä kaikkea sitä lupautuukaan tekemään. Mä en meinaa ole ollenkaan meikki-ihmisiä. Saatan laittaa ripsiväriä kerran vuodessa, jos silloinkaan, kun unohdan laittaa. Eikä mulla olis nyt rahaakaan moisiin hömpötyksiin. Kaikki rahat menee hevoseen ja matkaan Suomeen ym. Joo, ennen mulla oli ystäviä, rahaa ja aikaa, nyt mulla on hevonen :)