Ja taas Suomessa, tällä kertaa Mollaa muuttamassa toiseen talliin. Kävin tavaroitani läpi tallilla, ja voi luoja miten paljon niitä on kertynyt viiden vuoden aikana. Ei mitään jakoa saada niitä mahtumaan minnekään. En tiedä mitä niille pitäis tehdä. Mä alan olla epätoivoinen tän tavaramäärän kanssa. Miten sitä onkin kertynyt niin paljon. Ja paljon sellaista mitä ei tarvitse, mutta on pakko muka olla.

Ihan harmittaa, kun mulla olis työpaikka täällä Suomessa, muttei asuntoa. Tai olis kai asunto, muttei ole rahaa ottaa sitä, kun pitäisi olla muutaman kuukauden takuut valmiina. Miten lähes työttömällä hevosenomistajalla voi olla jotain takuuvuokria valmiina?? Kaipa se on vaan luovutettava, ja jatkaa lähes työttömänä ja asua Ruotsissa edelleen. Kiva vaihtoehto. Mutsillekaan kun ei haluis tässä iässä muuttaa, eikä Raumalla ole töitä, niin...taas ollaan nollassa. Piru että se syö naista ja pahasti. Hitto!!!

Kello on kohta puoli yksi, ja mä olen mun ystävillä yötä. Asustelen heidän vierastalossaan. Täällä on todella mukavaa ja kotoista. Kiitos G ja T!