Taas kaverin koneella pikaisesti ;)

Olin eilen ystäväni kanssa katsomassa Sinkkuelämää-leffan ja se oli LOISTAVA! Leffa kesti kaksi ja puoli tuntia, mutta se ei tuntunut missään. Olisin katsonut vielä lisääkin. Itkin ja nauroin leffassa, hyvin se vetosi tunteisiini. Tosin mä katson aina tunteella leffoja, ja kärsin siitä. Mä saatan elää siinä leffassa täysillä mukana vielä monta päivää. Oma elämä kenties tylsää?!

Oli ihanaa päästä tallilta pois. Vaikka mulla olis vapaa ilta, niin tallille jäädessä on aina joku, joka pyytää apua. Ei siinä auttamisessa mitään, mutta kun se aina sitten venyy, enkä saa levättyä tai tehtyä muita juttuja ollenkaan (esim. valjastöitä). Nyt sain tällä viikolla korjattua yhden nahkariimun. Oman tamman satulaan pitäisi vastinhihnat vaihtaa ja tehdä jalustinhihnat, jotta pääsis hiukan ratsimaan. Maijan jalka on nyt siinä kunnossa, että sillä voi kayntiä mennä. Eli maastoilemaan vaan :) Maija on saanut nyt tarhakaverinkin, kun ei se viihtynyt niissä sairastarhoissa yksin. Ja on nyt paljon rauhallisempi ulkoilija. Niissä pienen pienissä sairastarhoissa se vaan riehui, minkä pystyi.

Mulla on tänään koko päivä vapaata tallilta. Tulin kaupunkiin tapaamaan ystäviä ja ehkä shoppailemaan. On ihanaa kun voi vaan rentoutua ja seuraava työvuoro on vasta huomenna illalla. Juhannuskin kun meni ihan työn merkeissä. Laidunta suurennettiin tammoille + muut tallihommat.

Hyvää kesää kaikille!