Muutoksia on tullut tässä parin kuukauden sisään. Vaihdoin työpaikkaakin, kun ei oikein tultu toimeen duunikaverin kanssa. Mulle tosin annettiin ihan eri syy työstäpoistamisen, mutta tiedän, että vanha työntekijä savusti mut ulos. Hän ei vaan pitänyt musta. Onneksi ei oltu tehty mitään työsopimusta, niin mä pystyin lähtee sieltä siltä seisomalta. Työmotivaatio laski nollaan sekunnissa. Onneksi mun ihana ystävä otti mut töihin, ja siinä firmassa ei varmasti epäillä mun AMMATTITAITOANI.

Tuon työpaikan vaihdoksen jälkeen mä olen ollut paljon seesteisempi. Tuolla tallilla ollessa, mä stressasin koko ajan, en nukkunut moneen viikkoon öitä, ja muutenkin voin todella huonosti henkisesti. Fyysisesti olin koko ajan väsynyt ja kaikkia paikkoja särki ja sattui. Vaikkei elämä vieläkään ole sitä mitä haluan, niin on se ainakin parantunut viime vuoden lopusta. Eli tämä vuosi näyttää alussa ainakin paremmalta.

Molla on onnellisesti siellä pihatossa. Meidän pitäis alkaa laittelee suitsia päähän ja muutenkin harjoitella hevosen elämää. Ajattelin keväällä sille vielä valjaat laittaa selkään, sitten kesä miettimisaikaa ja syksyllä uudelleen valjaat ja kärryt. Sitten kärrytellään seuraavaan kevääseen ja sitten syksyllä satula selkään ja ratsun harjoituksia. Tälläinen plääni. Ellei sitten joku tule sopivan rahasumman kanssa ja haluaa ostaa Mollan.

Olen nyt kovasti tehnyt nuorimmalle lapselleni cossivaatteita. Sillä on Cosplay Gaala ensi kuussa. Peruukki tulikin eilen postissa, nyt enää housujen kavennus ja kenkien viimeistely, niin se on valmis kisaan. Toivottavasti hän menestyy. Ai niin ja tietty meillä on vielä se automail-käsi hiukan kesken. Eli hommaa riittää vielä pariksi viikoksi, silloin sen koko komeuden on oltava valmis.